Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč byznys nefunguje

Již nějakou dobu sleduji nově vznikající byznysy a svoje poznatky jsem shrnul do tohoto článku. Berte ho jako obecný návod na to, jak dobře odstartovat svoje podnikání a v případě, že již v networkmarketingu pracujete a nedaří se vám podle představ, tak jako návod na hledání toho, kde je zakopaný pes.

Proč mi byznys nefunguje?

Důvodů, proč byznys nefunguje může být několik.

-          špatný produkt

-          špatná společnost

-          špatný sponzor

-          špatný nebo neexistující systém

-          chyba je ve mně

Předpokládám, že jste nevstoupili do byznysu, který má špatný produkt. Potom by byla veškerá slova zbytečná, tohle prostě dlouhodobě fungovat nemůže. Takže kde je chyba? Většina lidí, kteří se potýkají s neúspěchem v jednom z nejúspěšnějších obchodních odvětví, ji vidí ve svém sponzorovi. V člověku, který jim má pomáhat. Ale když každý bude vidět chybu ve svém sponzorovi, kam se dostaneme? Až ke společnosti, se kterou spolupracujeme. Je tato společnost špatná? Zcela jistě ne, když jste s ní začali spolupracovat a má dobrý produkt. Takže kde je chyba?

Je třeba začít od sebe.

Je potřeba sáhnout si do svědomí. Dělám všechno, co mám dělat, aby se můj byznys rozrůstal, nebo jsem se zaregistroval, sem tam někomu zavolám, pozvu ho na schůzku, na které mu udělám prezentaci a tím to končí?

Představte si fotbalistu, který by trénoval sem tam a občas by dojel na zápas. Hrál by první ligu, nebo záhumenkový přebor? Kterou ligu chcete hrát? 

Má můj byznys systém?

Jak trénuje tento fotbalista? Má tréninkový plán, podle kterého se řídí a za pomoci trenéra neustále sleduje svoje pokroky. Máte vy svůj plán? Sledujete svoje vlastní pokroky? Ze zkušenosti vím, že drtivá většina lidí, zpravidla na začátku, se pustí sama do zvaní lidí a prezentací. Nechce, aby u toho byl jejich sponzor (někdy je to i jinak, sponzor nemá zájem nového spolupracovníka v jeho začátcích sledovat a učit). Ale kdo vám řekne, když budete něco dělat špatně? Pokud na začátku získáte špatné návyky, bude se vám dařit? Možná krátkodobě ano, ale co předáte svým lidem? Struktura postavená na špatných návycích je odsouzena v lepším případě ke stagnaci.

Co je to systém?

Systém vám nedá firma, se kterou spolupracujete. Systém vytvoří vždy lídr, nebo skupina lídrů a předá je do své downline. Systém je soubor pravidel a postupů, podle kterých se pracuje. A pokud se dodržuje, byznys jednotlivým spolupracovníkům roste. Systém vzdělává a určuje, co v kterém okamžiku máte udělat. Pokud toto uděláte, posunete se dál. Problémem většiny dnešních byznysů je, že nemají žádný, nebo mají příliš měkký systém. A lidé si sami pro sebe systém upravují, aby byl pro ně co nejpohodlnější. Byznys ale není pohodlný, je o pravidlech. Pokud sebelepší systém upravíte k obrazu svému a předáte ho dál v podobě, kterou jste mu dali, přestává být systémem a co je horší, přestává fungovat. Lidi ve vaší 3. Linii už nebudou dělat nic správně.

Co musí správný systém obsahovat?

Jak už jsem zmínil, systém je soubor pravidel a postupů. Co vás má systém naučit?

  1. Obecné věci o byznysu

Na jakém základu je networkmarketing postaven, jeho silné a slabé stránky

  1. Jak pracovat s klienty a spolupracovníky

Jak od začátku, krok za krokem postupovat a rozvíjet úspěšně svoje podnikání

  1. Sebevzdělávání

Co číst, jaká videa audia sledovat, jak přemýšlet

 

Dodržuji systém?

Má vaše struktura systém? Dodržujete ho? Pak se vás nejspíš netýká to, o čem jsem psal v tomto článku. Týká se vás to? Pak je třeba se vrátit a začít sám od sebe. Pravdivě si odpovědět na otázku, jestli dělám vše, co po mně systém požaduje a jestli to dělám dobře. Pokud ano a nedaří se mi, kde je problém? Daří se lidem v linii nade mnou? Ano? Pak dělám něco špatně a je třeba se vrátit znovu k tomu, jestli pracuji tak, jak mne systém učí …

Následuji správného lídra?

V nově vznikajících byznysech jsem objevil jeden jev. Tím je existence pseudolídrů. Jsou to lidé, kteří během krátké doby do byznysu přivedou velké množství lidí, které nic nenaučí. Jedinou jejich starostí je, aby se nový spolupracovník zaregistroval. A tím péče o něj končí. Sami sebe se začnou nazývat lídry. Byznys jim chvíli funguje, pak začne stagnovat. V tu chvíli najdou jiný, do kterého převedou tu část svých lidí, která je ochotná je následovat. Ve vlastním zájmu se vyhněte lidem, kteří vás budou chtít převést do jiného „svého byznysu“. Porozhlédněte se ve své organizaci, jestli tam najdete skutečného lídra, který vám bude ochoten pomoci. Pokud tam nebude, jste ve správném byznysu? Jestli ne, začněte opět sami od sebe. Začněte se vzdělávat a až budete připraveni, najděte si sami byznys, který vám bude vyhovovat. V tu chvíli už nejspíš dokážete odhalit, ve kterém byznysu lídři jsou a kde se vám bude dařit.

Pokud pracuji nesystémově, jaké budou výsledky?

Ve všem, co děláme, platí jedno pravidlo. Nahodilá činnost přináší nahodilé výsledky. Systematická činnost, při dodržení všech kroků přináší požadované výsledky. Pokud se budete držet systému a budete plnit všechny kroky, porostete jako osobnost a lidé vás budou následovat. Lidé jdou za lídry…

Přeji vám hodně úspěchů při budování vašeho podnikání a plnění snů.

 

http://2015.vesele.info

 

Autor: Milan Schaffer | sobota 27.7.2013 11:03 | karma článku: 7,45 | přečteno: 483x
  • Další články autora

Milan Schaffer

Proč jsme změnili obor

Co nás vedlo k tomu, abychom ukončili podnikání ve finančním poradenství, oboru s vysokými odměnami a pustili se do klasického síťového marketingu přesto, že výdělky jsou zpočátku nízké?

8.8.2018 v 11:01 | Karma: 4,93 | Přečteno: 191x | Ekonomika

Milan Schaffer

Zamyšlení před víkendem

Kam se vytratila slušnost? Poslední dobou sleduji, že se vytratila základní slušnost. Dnes je běžné někomu napsat, nebo ještě hůř zavolat, a bez pozdravu vychrlit například: "Pošli mi číslo na toho a toho, jo? Ahoj"  

27.9.2013 v 13:14 | Karma: 12,39 | Přečteno: 387x | Společnost

Milan Schaffer

Facebook a inzerce ve skupinách II. - Další potíž

V minulém článku jsem popsal jednu z věcí, která brání účinné inzerci ve Facebookových inzertních skupinách, a tou je neoriginalita. Věřím tomu, že mnoho z vás si tenhle poznatek vzalo k srdci a nebude vkládat stejné inzeráty jako jejich kolegové, ale odlišíte se. Otázkou je, jestli pouze toto stačí? 

24.8.2013 v 14:28 | Karma: 5,30 | Přečteno: 254x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Facebook a inzerce ve skupinách I.

Je to fenomén dnešní doby, kterým někteří networkeři tráví hodiny času. Sedí u počítače, zadávají svou inzerci, mnohdy i do stovek skupin. Zadají tam svůj inzerát, který jako by z oka vypadl tomu, který tam dal někdo jiný, podnikající se stejnou společností a čekají... a nával zájemců se ale nekoná ... proč?

22.8.2013 v 11:33 | Karma: 7,34 | Přečteno: 404x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Prosím, nespamujte. Není to nutné, jde to i jinak

Co je to SPAM? Nevyžádané obchodní sdělení, se kterým se setkal snad každý. Máme tady zákon, který stanovuje co spam je a Úřad, který porušení tohoto zákona trestá. Ale ... podle zákona, jak už zní v názvu Úřadu, jde především o ochranu osobních údajů, ne tedy o ochranu lidí před nevyžádanou poštou. Nejde tedy o to, abyste byli uchráněni před obsahem tohoto sdělení ani před tím, aby vám tato sdělení nezahltila e-mailovou schránku, ale o ochranu před tím, aby kolovaly v kyberprostoru vaše osobní údaje. 

18.8.2013 v 13:45 | Karma: 7,19 | Přečteno: 562x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Proč?

Každý z nás má nějaké sny. Proč ale zůstávají stále jen sny a neplní se? Protože většina z nás neumí udělat ze snu cíl a pracovat na jeho splnění a sen zůstane jen snem, touhou.  Proč to neumí udělat, když většina lidí slyšela nebo četla způsob jak to udělat? Protože ... napište mi na pfp.produkt@gmail.com svůj názor, proč to tak je. Vaše odpovědi mne zajímají a příští týden zveřejním ty nejzajímavější důvody, které mi napíšete. http://2015.vesele.info

12.8.2013 v 14:51 | Karma: 4,26 | Přečteno: 327x | Diskuse| Společnost

Milan Schaffer

Dopis všem, kteří to se mnou myslí dobře

Vážený pane, který mi neustále posíláte přes web do mailu úžasnou nabídku, asi bych si měl vážit toho, že myslíte na mé blaho a chcete, abych si vydělal až 10 Kč za přečtení reklamního mailu, který mne vůbec nezajímá. A to dokonce tak, že mi opakovaně posíláte pozvánku, abych se do tohoto systému zapojil, přestože mne neznáte. Má to však háček.   

11.8.2013 v 15:08 | Karma: 10,21 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

O dvou hornících

Povím vám příběh o dvou kamarádech, kteří se přistěhovali do pustého kraje a chtěli se začít živit kopáním uhlí ve dvou opuštěných dolech. Mohli si vybrat. Jeden důl byl na uhlí bohatý, ale nikdo nevěděl, kolik hlušiny bude třeba vyvozit. Druhý sice moc uhlí nedával, ale dalo se nakopat hned.

9.8.2013 v 17:40 | Karma: 12,11 | Přečteno: 622x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Zamyšlení před víkendem

Co vám dá networkmarketing? Možná vám hlavou proběhlo, že peníze. Ale jsou peníze to hlavní, proč ho dělat? 

2.8.2013 v 9:05 | Karma: 5,30 | Přečteno: 123x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Měřítkem úspěchu jsou výsledky

Co myslíte, jak se dá změřit úspěch? Jak zjistíme, jestli jsme  uspěli nebo neuspěli? Jak zjistíme, jestli to, co děláme, děláme dobře? Existuje na to jednoduchý způsob. Stanovení a následné splnění cílů. Cíle musí být konkrétní, reálné a měřitelné.

1.8.2013 v 7:51 | Karma: 6,70 | Přečteno: 306x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Něco k zamyšlení

Svět je plný „úžasných“ příležitostí, do kterých investujete pouhých 10$. To je skvělé, ne? Přibližně dvě stovky, i když o ně přijdu, tak co, to nebolí, ne? Pokud máte tento názor a nechcete vidět pravdu, nečtěte dál.

31.7.2013 v 13:59 | Karma: 10,22 | Přečteno: 675x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Kdy odmítnout nabídku

Mnozí z vás se setkávají s tím, že jim jejich známí, známí jejich známých nebo dokonce i cizí lidé nabízejí příležitost, jak si networkmarketingem vydělat. Na tom není nic špatného a tím, jak stále více lidí začíná chápat, že networkmarketing je obchodní model budoucnosti (kritiky prosím o to, aby použili google a našli si, které firmy jej zavádějí jako svou strategii), těchto nabídek přibývá.

30.7.2013 v 13:17 | Karma: 10,99 | Přečteno: 811x | Diskuse| Ekonomika

Milan Schaffer

Buďte jako Forrest Gump

Znáte jistě všichni film o prostoduchém chlapci jménem Forrest Gump, naprostém outsiderovi.  Buďte jako on. Ne prostoduší, to po vás nechci. Nechci ani, abyste se stali outsidery. To opravdu ne. Ale jednejte jako on. 

29.7.2013 v 7:29 | Karma: 10,34 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Milan Schaffer

Takové "normální" ráno

Jednoho pondělního rána probudil pana X zvuk nenáviděného budíku. „Ještě pět minut“, pomyslel si, když zmáčknul tlačítko odložit. Ale tentokrát to bylo jiné, než dřívější rána. 

28.7.2013 v 11:20 | Karma: 10,25 | Přečteno: 425x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 447x
Věnuji se vzdělávání v oblasti síťového marketingu, pomoci lidem k úspěchu v tomto oboru a v oblasti osobního růstu.

Pokud mne chcete kontaktovat, pošlete e-mail na adresu milan.schaffer@welcometoessens.eu