Proč?
Milan Schaffer
Proč jsme změnili obor
Co nás vedlo k tomu, abychom ukončili podnikání ve finančním poradenství, oboru s vysokými odměnami a pustili se do klasického síťového marketingu přesto, že výdělky jsou zpočátku nízké?
Milan Schaffer
Zamyšlení před víkendem
Kam se vytratila slušnost? Poslední dobou sleduji, že se vytratila základní slušnost. Dnes je běžné někomu napsat, nebo ještě hůř zavolat, a bez pozdravu vychrlit například: "Pošli mi číslo na toho a toho, jo? Ahoj"
Milan Schaffer
Facebook a inzerce ve skupinách II. - Další potíž
V minulém článku jsem popsal jednu z věcí, která brání účinné inzerci ve Facebookových inzertních skupinách, a tou je neoriginalita. Věřím tomu, že mnoho z vás si tenhle poznatek vzalo k srdci a nebude vkládat stejné inzeráty jako jejich kolegové, ale odlišíte se. Otázkou je, jestli pouze toto stačí?
Milan Schaffer
Facebook a inzerce ve skupinách I.
Je to fenomén dnešní doby, kterým někteří networkeři tráví hodiny času. Sedí u počítače, zadávají svou inzerci, mnohdy i do stovek skupin. Zadají tam svůj inzerát, který jako by z oka vypadl tomu, který tam dal někdo jiný, podnikající se stejnou společností a čekají... a nával zájemců se ale nekoná ... proč?
Milan Schaffer
Prosím, nespamujte. Není to nutné, jde to i jinak
Co je to SPAM? Nevyžádané obchodní sdělení, se kterým se setkal snad každý. Máme tady zákon, který stanovuje co spam je a Úřad, který porušení tohoto zákona trestá. Ale ... podle zákona, jak už zní v názvu Úřadu, jde především o ochranu osobních údajů, ne tedy o ochranu lidí před nevyžádanou poštou. Nejde tedy o to, abyste byli uchráněni před obsahem tohoto sdělení ani před tím, aby vám tato sdělení nezahltila e-mailovou schránku, ale o ochranu před tím, aby kolovaly v kyberprostoru vaše osobní údaje.
Milan Schaffer
Dopis všem, kteří to se mnou myslí dobře
Vážený pane, který mi neustále posíláte přes web do mailu úžasnou nabídku, asi bych si měl vážit toho, že myslíte na mé blaho a chcete, abych si vydělal až 10 Kč za přečtení reklamního mailu, který mne vůbec nezajímá. A to dokonce tak, že mi opakovaně posíláte pozvánku, abych se do tohoto systému zapojil, přestože mne neznáte. Má to však háček.
Milan Schaffer
O dvou hornících
Povím vám příběh o dvou kamarádech, kteří se přistěhovali do pustého kraje a chtěli se začít živit kopáním uhlí ve dvou opuštěných dolech. Mohli si vybrat. Jeden důl byl na uhlí bohatý, ale nikdo nevěděl, kolik hlušiny bude třeba vyvozit. Druhý sice moc uhlí nedával, ale dalo se nakopat hned.
Milan Schaffer
Zamyšlení před víkendem
Co vám dá networkmarketing? Možná vám hlavou proběhlo, že peníze. Ale jsou peníze to hlavní, proč ho dělat?
Milan Schaffer
Měřítkem úspěchu jsou výsledky
Co myslíte, jak se dá změřit úspěch? Jak zjistíme, jestli jsme uspěli nebo neuspěli? Jak zjistíme, jestli to, co děláme, děláme dobře? Existuje na to jednoduchý způsob. Stanovení a následné splnění cílů. Cíle musí být konkrétní, reálné a měřitelné.
Milan Schaffer
Něco k zamyšlení
Svět je plný „úžasných“ příležitostí, do kterých investujete pouhých 10$. To je skvělé, ne? Přibližně dvě stovky, i když o ně přijdu, tak co, to nebolí, ne? Pokud máte tento názor a nechcete vidět pravdu, nečtěte dál.
Milan Schaffer
Kdy odmítnout nabídku
Mnozí z vás se setkávají s tím, že jim jejich známí, známí jejich známých nebo dokonce i cizí lidé nabízejí příležitost, jak si networkmarketingem vydělat. Na tom není nic špatného a tím, jak stále více lidí začíná chápat, že networkmarketing je obchodní model budoucnosti (kritiky prosím o to, aby použili google a našli si, které firmy jej zavádějí jako svou strategii), těchto nabídek přibývá.
Milan Schaffer
Buďte jako Forrest Gump
Znáte jistě všichni film o prostoduchém chlapci jménem Forrest Gump, naprostém outsiderovi. Buďte jako on. Ne prostoduší, to po vás nechci. Nechci ani, abyste se stali outsidery. To opravdu ne. Ale jednejte jako on.
Milan Schaffer
Takové "normální" ráno
Jednoho pondělního rána probudil pana X zvuk nenáviděného budíku. „Ještě pět minut“, pomyslel si, když zmáčknul tlačítko odložit. Ale tentokrát to bylo jiné, než dřívější rána.
Milan Schaffer
Proč byznys nefunguje
Již nějakou dobu sleduji nově vznikající byznysy a svoje poznatky jsem shrnul do tohoto článku. Berte ho jako obecný návod na to, jak dobře odstartovat svoje podnikání a v případě, že již v networkmarketingu pracujete a nedaří se vám podle představ, tak jako návod na hledání toho, kde je zakopaný pes.
- Počet článků 15
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 447x
Pokud mne chcete kontaktovat, pošlete e-mail na adresu milan.schaffer@welcometoessens.eu